دات نت نیوک

طراحی و تولید پورتال

پورتال جامع قوه قضاییه

پورتال جامع قوه قضاییه

کارفرما : قوه قضائیه

از سال 1386 تا 1389

نشانی درگاه : www.dadiran.ir


برخی از سرویسهایی که بصورت اختصاصی تولید و بر روی پورتال نصب گردیدند عبارتند از :

    1-     سرویس مدیریت محتوا

2-     سرویس پست الکترونیکی

3-     سرویس جستجو

4-     سرویس نظرسنجی

5-     سرویس تکمیل و ارسال فرمهای الکترونیکی

6-     سرویس صوتی و تصویری 

7-     سرویس سوال و جواب و تبادل نظر، نظر سنجی ها و سایر خدمات مشابه 

8-  سرویس درج آگهی ها و اطلاع رسانی های سازمانی

9- مقالات

10- قوانین و مقررات

این ماژول، بانک قوانین، مقررات، بخشنامه ها، آیین نامه ها و دستورالعمل های یک سازمان را مدیریت و نگهداری می کند. علاوه بر نگهداری متن هریک از موارد ذکر شده، امکان نگهداری تصویر آن نیز وجود دارد. مجموعه اطلاعات نگهداری شده در این بانک از طریق موتور جستجوی داخلی پورتال نمایه سازی می شوند و علاوه بر این در صفحات مشاهده نیز در معرض دید موتورهای جستجوگر قرار داده خواهند شد.

11- نشریه الکترونیکی

12- ارسال و پیگیری شکایات

13- استخدام اینترنتی

با توجه به اینکه شرایط استخدامی هر سال تغییر میکند این سیستم بگونه ای طراحی شده که با انتخاب شرایط هر سال میتوان فرم ثبت نام را طبق شرایط فوق تکمیل کرد . این شرایط عبارتند از:

*     انتخاب رشته شغل: در این فرم با توجه به رسته شغل لیستی از شغلهای موجود در بانک اطلاعاتی در دسترس قرار میگیرد که میتوان رشته شغل مورد نیاز سال جاری را از آنجا انتخاب و به لیست امسال اضافه کرد. بدین ترتیب در هنگام ثبت نام تنها این رشته شغلها بمنظور انتخاب در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

*     انتخاب مکانهای جغرافیایی: در این فرم به ازاء هر رشته شغل انتخاب شده در فرم بالا میتوان مکانهای جغرافیایی مورد نیاز این رشته شغل را برای سال جاری انتخاب کرد.بدین ترتیب کاربر در هنگام ثبت نام زمانیکه رشته شغل درخواستی خود را انتخاب میکند تنها مکانهای جغرافیایی در نظر گرفته شده برای آن رشته ، در دسترسش خواهد بود.

*     انتخاب مدارک تحصیلی : در این فرم به ازاء هر رشته شغل انتخابی میتوان مدارک تحصیلی مورد نیاز آن را تعیین کرد. بدینوسیله اگر مدرک تحصیلی فردی حائز شرایط آن رشته شغل نباشد مجاز به ثبت نام در آن رشته نخواهد بود.

*     سایر شرایط احراز: تعیین مواردی از جمله : 

حداقل معدل ، حداقل معدل در شرایط خاص ( به ازاء استانهای خاص و یا شرط ایثارگری ، کارکنان قرارداد معین ، عضویت در شورای حل اختلاف ، معلولین ، بسیجیان و افراد بومی)

حداقل و حدلکثر سن به ازء مدارک تحصیلی مختلف  ، این سیستم همچنین شرایط خاص سنی را نیز شامل میشود ، به عنوان مثال آزادگان معاف از شرایط سنی هستند و یا کارکنان قرارداد کار معین و افراد خانواده شهداء و ... تا 5 سال میتوانند اختلاف سن با حداکثر سن مجاز داشته باشند. همچنین جانبازان به ازاء مدت زمان بستری حتی اگر 1 روز باشد سیستم آن را در نظر میگیرد.

                در نهایت کاربر فرم ثبت نام را بر اساس شرایط فعلی استخدام تکمیل و کد پیگیری دریافت می کند.

14- ماژول اخبار

ماژول "اخبار" تحریریه الکترونیکی پورتال می باشد. در این تحریریه میتوان به راحتی و بصورت کاملا مبتنی بر وب و بدون نیاز به هرگونه ابزار جانبی، اخبار و سایر اطلاعات خبری را تولید، ویرایش و منتشر کرد.
کاربرانی که دسترسی آنها به این ماژول ها مجاز باشد، یکی از دو نقش زیر را می توانند داشته باشند که بوسیله مدیر پورتال برای آنها تعیین می گردد:

   خبرنگار (تولید و ویرایش)

      دبیر خبری (تولید ، ویرایش و انتشار )

بدین ترتیب به راحتی میتوان نیروهای خود را برای نگهداری بخشهای خبری پورتال سازمان داد

15- پیاده سازی برنامه توسعه قضائی

در این سیستم که از مجموعه ای ماژول خاص تشکیل شده است امکان پیاده سازی برنامه توسعه قضائی وجود دارد. به این ترتیب که پس از تعریف سازمان ، حوزه های آن ، اهداف کلان سازمان و اهداف راهبردی معرفی شده و به حوزه ها ارجاع میشوند . هر حوزه میتواند برای اهداف راهبردی ارجاعی به تعریف پروژه ، برنامه عملیاتی ، گزارش پیشرفت برنامه های عملیاتی و ... بپردازد.

16-   لیست وکلاء و کارشناسان قضائی و امکان جستجو

17-  تماس با مسئولین

18-  پرسش و پاسخ

19-  مشاوره الکترونیکی (مرکز 129)

در این ماژول هر سوالی که از جانب کاربر مطرح می شود به نوبت به مشاوران معرفی شده در سایت ارجاع داده می شود و کد پیگیری به کاربر داده می شود. مشاوران با مراجعه به صندوقهای خود به پرسشهای جدید پاسخ میدهند. و کاربر با کد پیگیری اختصاصی خود میتواند پرسش خود را پیگیری نماید.



Print

تعداد نمایش ها (3192)/نظرات (0)

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
soap2day