دات نت نیوک

فهرست خلاصه سایر پروژه ها

شرح تفضیلی

سامانه فروش و توزیع و لجستیک

سامانه فروش و توزیع و لجستیک

سامانه فروش و توزیع و لجستیک

تاریخ راه اندازی : خرداد ماه 1395

1-    زیر سیستم فروش

در کسب و کار هایی که فعالیت بازرگانی یکی از مهمترین فعالیتهای آنها میباشد سیستم فروش نقش بسزائی را ایفا میکند و با توجه به فضای رقابتی بازار در هر سطحی از اندازه سازمانها (کوچک ، متوسط و بزرگ) استفاده از یک سیستم هوشمند و یا نیمه هوشمند میتواند برای تصاحب سهم بیشتر از بازار شما را یاری نماید . در ضمن سیستم فروش هوشمند میتواند جلوی بسیاری از اشتباهات و یا عمد کاری کاربران سیستم را گرفته و در زمان مناسب مدیریت را در جریان امور بگذارد.

یکی از بزرگترین معضلات سازمان ها ، وجود پیچیدگیهای زیاد و تنوع در شرایط فروش میباشد که میتواند ایجاد بستری برای تولید روشهای دلخواه برای فروش محصولات ، راهی هوشمندانه برای افزایش فاصله با رقبا را در پی داشته باشد. استفاده از تخفیفات و پروموشنهای ریالی و کالائی به شکل پارامتریک توسط این نرم افزار این توانائی را به شما ارئه میدهد.

استفاده از روشهای داینامیک برای تولید و یا اصلاح فرآیندهای درخواست یا پیش فاکتورها میتواند برای مدیران جذابیت خاصی را داشته باشد.

یکپارچه بودن این سیستم با بقیه سیستمها یکی از مهمترین نیازهای فرآیند فروش میباشد که اتصال سیستم فروش آنو با سیستمهائی همچون توزیع و لجستیک ، اهداف و برنامه ریزی فروش ، بازاریابی ، مالی و خزانه داری توانسته است این یکپارچگی را به طور کامل پیاده سازی نماید.

در این بین وجود روشهائی برای جذب ویزیتورهای بیشتر و کنترل مسیرهای بازدید جهت بازدهی بیشتر فروشنده ها یکی از چالشهای فروش میباشد که با بکارگیری گوشیهای هوشمند به صورت آنلاین و آفلاین این چالش تبدیل فرصت شده است.

در این سیستم میتوانید برای انواع فروش های موجود در بازار مانند فروش مویرگی ، زنجیره ایی و یا نمایندگی ... فرآیندهای متناسب هر کدام را تعریف نمائید.


2- زیر سیستم توزیع

در بسیاری از شرکتهای بازرگانی که تنوع محصول و پراکندگی جغرافیائی مشتریان بالائی دارند سیستم توزیع و پخش بسیار پر اهمیت میباشد زیرا با توجه به حجم بالای جابجائی روزانه ، دقت و سرعت را جزو شاخصهای مهم این امر میتوان در نظر گرفت .

موزعین باید بتوانند  در محل مشتری با توجه نوع پرداخت مشتری و یا برگشتهای لحظه ایی و حتی مرجوعی های قدیمی بتوانند محاسبه لحظه ایی فاکتور را داشته باشند و با اتصال به نرم افزار حسابداری و دریافت و پرداخت بتوانند کنترل های لازم را انجام دهند.

مدیران پخش باید بتوانند از موقعیت موزعین و نحوه بار رسانی به مشتریان و گزارشات عملکردی هر موزع و حتی رانندگان را در داشبور مدیریتی کنترل نمایند

تسهیل پیگیری مطالبات مشتریان و دریفت مجوز اعتباری به صورت آنلاین از تبلت ، تعدادی از امکانات سیستم میباشد

مدیران فروش باید بتوانند  گزارشها و نمودارهائی جهت مقایسه عملکرد فروش با اهداف را داشته و در هر مقطع زمانی با تصمیم گیری های دقیق نسبت به طراحی برنامه ریزی جهت ماه های آینده به سرعت اقدام نمایند.

یکی از کارهای پیچیده در سیستم پخشی و ویزیتوری محاسبه پورسانت ویزیتورهای حاضر در سازمان و یا از سازمان رفته میباشد که با توجه به حجم فروش و فرمولهای انگیزشی و مرجوعی بتواند با دقت صورت پذیرد

در پخش مویرگی پشتیبانی از شعب سازمان و ایجاد تیم فروش دلخواه که پروموشن های دلخواه را به هرکدام اختصاص داد بشیار حائز اهمیت میباشد.


3- زیر سیستم انبار و لجستیک

این سیستم در تمام سازمانها و شرکتها و کسب و کار های کوچک و بزرگ بعنوان شالوده نگهداری سرمایه ایی کالائی با تمام سیستم های کاربردی دیگر اتصال داشته و به آنها اطلاعات مهمی را برای درخواستهای مختلف ارائه میدهد

این سیستم در بعضی از کسب و کار ها فرآیند ساده ای دارد ولی در بعضی از آنها بسیار پیچیده میباشد که میتوان به صنعت پخش اشاره نمود

در این بین اگر محصولات ارائه شده دارای تاریخ مصرف باشند این فرآیند پیچیده تر خواهد شد و کنترل آن بدون نرم افزار هوشمند غیر قابل انجام خواهد بود این صنعت ها میتواندد داروئی و غذائی یا بهداشتی باشند که در سیستم انبار آنو این موضوع بطور کامل و جزء پیاده سازی شده است و میتواند روند تولید و انبارش و ارسال و پیگیری شاخصهای کنترلی محصولات را داشته باشد

به کمک این سیستم میتوانید برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسبی از کنترل هزینه های نگهداری موجودی و سفارش گذاری قطعی یا درخواستی(Allocate) و تامین به موقع کالا و پیشگیری از کمبود موجودی را داشته باشید.

Allocate کردن موجودی در صنعتهایی با فروش بالا مانند پخش مویرگی سرد ، بسیار حائز اهمیت میباشد که بواسطه آن سوء استفاده های احتمالی را جلوگیری میکند و حتی از سفارش های بیش از موجودی نیز کنترل خواهد شد

با این سیستم میتوانید کنترل عملیات پراکنده‌ی شعب را ، متمرکز مدیریت کنید

ردیابی کالاها از زمان خرید با توجه به تامین کننده خاص قابل انجام خواهد شد.

در سیستم قیمت تمام شده میتواند با دریافت گزارشات ورود و خروج با انواع سندی که در انبار استفاده شده است ، به قیمت دقیق محصولات دست پیدا کنید

ثبت اسناد اتوماتیک حسابداری از دیگر قابلیتهای این سیستم میباشد

از  تحویل به‌موقع و با مقدار مورد نظر کالا، اطمینان داشته باشید.

استفاده از انبار های موقت برای کنترل کیفیت مواد با این سیستم قابل پیاده سازی میباشد.

با اتصال به تبلتهای ویزیتور ها میتوان به لحظه موجودی ها را به دسترسی پیدا کرد

Print

تعداد نمایش ها (5149)/نظرات (0)

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
soap2day